De inte fullt så lyckliga hororna

Den som tror att män inte vill köpa sex av dem som blivit tvingade till prostitution är naiv. Många av mina "kunder" trodde att de gjorde mig en tjänst. Att de hjälpte en fattig ung ryska ekonomiskt. De kunde inte ha haft mer fel. Männen låtsades helt enkelt inte om att jag mådde dåligt, för att det var enklare så. För om de skulle ha konfronterat det lidande de orsakade genom sina handlingar skulle de också ha erkänt sin skuld.

Jag kan inte förstå hur någon frivilligt utsätter sig för denna förnedring. Det kanske verkligen finns "lyckliga horor", som inte tar skada av att sälja sin kropp. Men de kan inte vara många. I alla fall inte tillräckligt många för att tillfredsställa alla de män som vill köpa sex. Därför kidnappas och luras tjejer som jag in i sexslaveri.
(Natasja Tenjeva i Expressen idag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0