Jag tänker hoppa ner från Eiffeltornet

Eiffeltornet
Igår fick vi se en liten bebis kastas ut från tredje våningen i ett brinnande hus i Tyskland och idag fick vi veta att han överlevt. (Liksom hans föräldrar som hoppat strax efter men skadats då brandkårens uppblåsbara matta inte funkat.)

Något senare kommer nyheter om den 25-åriga kvinnan som tänkt ta livet av sig genom att kasta sig ut från Eiffeltornet. Hon stoppades inte i hissen upp, som Ted Gärdestad hoppades i sin gamla slagdänga. Dock verkade hon ändå vara ämnad för något mer här i livet då hon tydligen överlevt fallet på 50 meter, om än svårt skadad.

"Jag tänker hoppa ner från Eiffeltornet, om du sviker mig
För jag ska hämnas om jag lämnas, ensam utan dig
Oh! Jag hoppar ner från Eiffeltornet, om du lurar mig
Men jag hoppas att jag stoppas, i hissen upp av dig."

Källa: http://www.na.se/artikel.asp?intId=1285693

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0