hur gick det för harry potter?

I helgen läste jag ut sista Harry Potter-boken. Fast jag har försökt suga på karamellen så länge det bara gick. Och trogna läsare av bloggen vet ju kanske hur jag trodde det skulle sluta.

Ni som har ett tips på hur man får en skeptisk make att läsa första boken, kläm fram med det! :)

Och om ni läst hur jag gissade att det skulle gå och INTE vill veta om jag hade rätt eller ej, kan ni ju sluta läsa nu!

Andra kan scrolla ner.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ja, man kan ju säga att jag i slutändan hade fel. Men innan dess rätt. JK Rowling har lyckats med konststycket att knyta ihop säcken. Och nu  lär hon ha setts på ett café i Edinburgh skrivande på en deckare. Vi väntar med spänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0