sanningen om Filippa Reinfeldts mandelmusslor

Dom var köpebröd! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article839155.ab

Minns hur jag skrev i december förra året om min mors mandelmusslor. Och vilka signaler dom sänder ut, när dom bakar mandelmusslor offentligt, karriärkvinnorna. Att jag är inte bara landstingsråd, jag är mamma också. Så att ingen behöver oroa sig.

Men nu kommer det fram att det var köpta mandelmusslor Filippa visade upp i Amelia. (Som om vi någonsin trott något annat.) Vilket känns ganska skönt. Synd dock att det inte framkom redan då, det hade sänt ut bra mycket trevligare vibbar!

Kommentarer
Postat av: Lotta F W

hej Annakarin, var du på begravning? Jag kunde inte jag invigde en utställning på sollerön, men jag hade gärna velat vara närvarande. Jag ville skriva och säga att jag tycker din krönika på F!s hemsida är så bra.
hoppas tavlan pryder väggen fresten. hälsa berndt.
L8

2007-09-22 @ 16:46:33
Postat av: Anna-Karin

Hej Lotta,
Nej jag hann inte till minnesstunden. Fast i jobb, det är mycket med den förmodade fusionen mellan HTF och Sif nu. Men jag hade gärna velat vara närvarande!
Tavlan, som jag verkligen gillar, skall få flytta med till Vällingby nu. Funderar över var den skall sitta...

2007-09-22 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0