revolutionära fronten slår tillbaka

I Göteborg finns en grupp som kallar sig Revolutionära Fronten. Dom är sura över att moderaterna i stan säljer ut den offentligt ägda sjukvården. Därför har dom beslutat sig för att slå tillbaka med samma medel och sälja ut en av moderatpolitikernas privata hus. Enligt logiken att säljer dom ut det som är vårt säljer vi det som är deras. Med denna annons har dom nu tapetserat stan.

Den moderate riksdagsledamoten är måttligt road och har polisanmält tilltaget.

Ja, det är kanske inte så roligt att bli trakasserad som folkvald. Det är ingenting jag vill uppmuntra heller. Men, jag kan inte rå för att jag tycker RF har humor. Rent retoriskt, alltså. Och vem är näste man till rakning? Mats Odell?

Kommentarer
Postat av: Snegurotjka

Dom har också skickat ett grishuvud till MUF (http://www.revfront.org/arkivet/arkivet_061212_muf.html)med anledning av att Muf Göteborg gav HRF ett hästhuvud i tyg under blockaden mot wild n´fresh. Jag

2008-04-15 @ 12:18:37
URL: http://snegurotjka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0