Sprit, sex och snabbnudlar

Aftonbladet slår idag upp stort (i pappersupplagan) att Anna Sahlin levt ett hårt liv när hon var yngre och flyttade från hemstaden till Stockholm. Hon bodde tillsammans med tio andra personer i kollektiv.

"Jag åt otroligt mycket snabbnudlar."
"Däremot drack jag mycket, jag drack så att jag var full fyra till fem dagar i veckan."
"Det blev en hel del sex, ett lite promiskuöst liv om man säger så, haha."

Jaha? Om detta sägs Anna Sahlin "tala ut" i en tidning som heter Glamour. Sprit, sex och snabbnudlar. För mig låter det som en ordinär studentkorridor i Lund på 1990-talet. Har därför valt att illustrera detta med en bild, förvisso tagen hemma hos herr Samuelsson (som fotograferar) på Stallvägen under pfiskiaden i Växjö.

I soffan

Idag är personerna på bilden hyfsat framgångsrika, om än icke i Let's Dance eller Melodifestivalen, vilket ni skall vara väldigt glada för! Den ena är gudmor åt den andres förstfödda, och har lovat att lära det lilla livet allt hon kan. :D (NB: Här handlade det bara om sprit, varken sex eller snabbnudlar förekom i just denna konstellation.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0