våga vägra tonartshöjning

Sitter och kollar på bilder från Pride på webben, då jag för första gången på många år inte medverkade i år. Då jag jobbar med dessa frågor har jag alltid jobbat på Pride, trots att det varje år infaller under min semester. (Jo, jag brukar vilja ha semester från sista veckan i juli och fem veckor framåt.) Så i år bestämde jag mig helt enkelt för att bara vara ledig. Därför var jag på Torpet och byggde spaljé och målade köksskåp när paraden gick av stapeln i Stockholm.

Hittar denna bild, från förra årets parad, på Åsa Petersens och Aftonbladets Prideblogg:

image212
Man måste ju bara hjälpa till att sprida detta viktiga budskap!

Kom igen allihop: - Ingen schlager på våra gator, ingen schlager på våra gator!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0